Educar en la veritat en el món de les xarxes socials

Autor/innen

  • Breogan Tosar Bacarizo UAB

Schlagworte:

didàctica de la filosofia, literacitat crítica, pensament crític, problemes socials, xarxes socials

Abstract

És una experiència didàctica pel monogràfic sobre la veritat. 

Downloads

Keine Nutzungsdaten vorhanden.

Literaturhinweise

ARENDT, H. (2006). Eichmann en Jerusalén (Ribalta, C.; trad). Barcelona: Debolsillo.
ARGEMÍ, M. (2019). Los siete hábitos de la gente desinformada. Barcelona: Conecta.
FRANK, A. (2010). Diario (Puls, D.; trad). Madrid: Plaza & Janés.
FRANKL, V. (2015). El hombre en busca de sentido (Comité de traducción al español). Barcelona: Herder.
MCINTYRE, L. (2020). Posverdad (Álvarez, L.; trad).. Madrid: Cátedra.
MEIRIEU, P. (2007). Frankenstein educador (Olcina, E.; trad).. Barcelona: Laertes.
SANTISTEBAN, A.; TOSAR, B. (2018). “Los estudios sociales en la educación primaria”. En Jara, M.; Santisteban, A. (coord.). Contribuciones de Joan Pagès al desarrollo de la didáctica de las ciencias sociales, la historia y la geografía. Comahue: Universidad Nacional de Comahue, pp. 165-175.
ZAMBRANO, M. (2020). El hombre y lo divino. Madrid: Alianza.

Downloads

Veröffentlicht

01-01-2022

Zitationsvorschlag

Tosar Bacarizo, B. (2022). Educar en la veritat en el món de les xarxes socials. Filosofia, Ara! Revista Per a Pensar, 7(1-2), 38–40. Abgerufen von http://www.filoara.cat/revista/index.php/FA/article/view/287

Ausgabe

Rubrik

Exemples d'activitats acadèmiques